Skip to content

EXTRA GARANTIE VOOR LEDEN

Bij HiFi Klubben hebben we een uitgebreid assortiment met de beste audio- en videoproducten die je maar kunt vinden, en waar je nog jarenlang plezier van zult hebben. En dus geven we je altijd een betere garantie dan wettelijk verplicht is. Als je iets bij HiFi Klubben koopt, krijg je minstens de wettelijke garantie op alle producten, of je nu lid bent of niet.

En als je lid wordt van de HiFi Klubben-klantenclub, dan krijg je als lid 5 jaar volledige ledengarantie op al je hifi-aankopen – en 10 jaar garantie op geselecteerde luidsprekers.

Binnen de garantieperiode worden al je producten gratis gerepareerd. Als reparatie niet mogelijk is, wordt het product vervangen door een identiek product. En als dat niet meer verkrijgbaar is, wordt het vervangen door een gelijkwaardig product.

Lid worden (en zijn) is helemaal gratis! In ruil daarvoor krijg je – naast dus de extra garantie – onze digitale nieuwsbrief met speciale aanbiedingen voor leden, prijsvragen, leuke evenementen enz.

Bekijk alle voordelen en meld je nu aan als lid

5 jaar garantie op geselecteerde Samsung TV's

Momenteel ontvang je bij aankoop van een 2024 Nederlandse Samsung (Lifestyle) TV als consument 5 jaar garantie en een entertainmentpakket ter waarde van meer dan €100,-. Dit houd in dat je 3 jaar extra garantie ontvangt (bovenop de standaard 2 jaar fabrieksgarantie). Deze promotie is enkel beschikbaar voor consumenten die woonachtig zijn in NL en voor aankopen gedaan tussen 8 mei 2024 en 31 maart 2025.

Bekijk hier de modellen en lees er meer over. 

REPARATIE

Het is altijd vervelend als een product dat je bij ons hebt gekocht kapotgaat of niet perfect werkt, maar wij staan klaar om je te helpen. Als er iets mis is, neem dan altijd contact op met onze klantenservice voordat je het product naar ons terugstuurt. En je kunt natuurlijk ook altijd terecht in een van onze winkels. Vaak kan het probleem eenvoudig worden opgelost zonder dat het product gerepareerd hoeft te worden. Dat scheelt tijd en grondstoffen.

Als het product toch kapot is, zorgen wij ervoor dat het zo snel mogelijk wordt gerepareerd. Onze klantenservice staat altijd klaar om je vragen te beantwoorden en je te helpen met het opsturen van defecte producten.

We hebben een eigen technische dienst waar we reparaties snel en professioneel uitvoeren. Je kunt je producten natuurlijk ook bij ons laten repareren als de garantie al verlopen is.

Als je enigszins de mogelijkheid hebt, raden wij je aan de originele verpakking van je nieuwe product te bewaren. Als je het later een keer moet versturen, weet je zeker dat er geen krassen op kunnen komen of dat het op een andere manier beschadigd kan raken. Natuurlijk moet je ook de aankoop bon goed bewaren, maar niet bij de apparatuur (dit in geval van diefstal).

GARANTIEBEPALINGEN

  1. HiFi Klubben biedt de wettelijke garantie vanaf de aankoopdatum, tenzij anders vermeld op de aankoop bon. De garantie geldt alleen als het product wordt ingeleverd bij een van de winkels van HiFi Klubben, of na contact met onze klantenservice. Het product afhalen en bezorgen valt niet onder de garantie. Na registratie bij de klantenclub van HiFi Klubben wordt de garantie op hifi-producten verlengd naar 5 jaar.
  2. De garantie dekt fabricagefouten en omvat reserveonderdelen en arbeidsloon.
  3. De gloeilampen van projectoren vallen onder de garantie, op voorwaarde dat de nominale brandtijd van de lamp niet verstreken is, en dat de lamp niet beschadigd is door stof, rook of het onjuist uitschakelen van de projector.
  4. De garantie geldt niet voor krassen/kleine beschadigingen, slijtage, verkeerd gebruik, onjuiste aansluiting, schade tijdens transport, professioneel gebruik, gebrekkig onderhoud, batterijen in producten, diefstal of brand. Verlies van gegevens wordt niet gedekt door de garantie. De garantie dekt geen producten van externe partijen of defecten die veroorzaakt zijn door aansluiting op producten van externe partijen.
  5. De garantie is alleen geldig als de aankoopbon overhandigd kan worden op het moment dat het apparaat wordt ingeleverd. Op de aankoopbon moeten de aankoopdatum, het producttype en, indien van toepassing, het serienummer vermeld staan.
  6. TV’s worden geleverd met de wettelijke garantie. De uitgebreide lidmaatschapsgarantie geldt niet voor TV’s.
  7. Mediabestanden (audiobestanden, films, afbeeldingen enz.) die zijn opgeslagen op harde schijven, draagbare producten enz. vallen niet onder de garantie. Dat geldt ook voor de eventuele gevolgen van dataverlies. Als het apparaat/de harde schijf defect is, zal het defect worden verholpen in overeenstemming met de garantiebepalingen. HiFi Klubben is niet verantwoordelijk voor eventueel verlies van gegevens.
  8. Aansluiting op andere apparaten: Wanneer je elektronische apparaten, waaronder luidsprekers, subwoofers, computers en alle soorten kabels, op elkaar aansluit, zorg er dan voor dat alle apparaten volledig zijn uitgeschakeld voordat je ze aansluit. Je doet dit door de stroomschakelaar uit te zetten, of door de stroomkabel te verwijderen als het apparaat geen stroomschakelaar heeft. Het is niet voldoende om de apparaten in stand-by te zetten. Als je deze richtlijnen niet volgt, loop je het risico dat een of meerdere apparaten beschadigd raken. Als je een computer op een installatie aansluit, kun je een ‘ground isolator’ kopen om de risico’s te beperken. De garantie dekt geen defecten of schade die het gevolg is van een onjuiste aansluiting.