Skip to content

Levertijden, bezorging, afhalen

Hier vind je alle informatie over de levertijden, verzend- en retourkosten, bezorging en het afhalen van je bestelling in onze winkels

Kerst

Bestel voor 18/12 om 12:00 uur om je bestelling voor kerst te ontvangen. Voor lokale leveringen geldt een besteldeadline van 23/12 om 16:00 uur, mits vermeld op de productpagina. Je kunt na deze datum altijd Click & Collect gebruiken in een van onze winkels. Vind je dichtstbijzijnde winkel hier.

Levertijden

Bij de beschrijving van het artikel in de webshop, wordt aangegeven hoe lang de levertijd zal zijn als je ervoor kiest om deze thuis te laten bezorgen. Let er op dat van een artikel meerdere uitvoeringen kunnen zijn en dat de levertijd niet voor alle uitvoeringen hetzelfde is. Je kunt dit zien door de uitvoering te kiezen die je op het oog hebt. De getoonde levertijd past zich vanzelf aan.

Je aankoop wordt doorgaans verstuurd vanuit ons magazijn in Nederland. Als je op werkdagen bestelt voor 16:00 zal je bestelling diezelfde dag nog verwerkt en verstuurd worden via DHL, de bezorgtijd is dan gemiddeld één werkdag.

Zendingen met een gewicht van meer dan 30 kg of zeer omvangrijke pakketten (Tv’s, zware/grote luidsprekers, enz.…) worden verzonden met een andere gespecialiseerde vervoerder, zij maken telefonisch een afspraak voor het tijdstip van aflevering. Houd voor deze zendingen rekening met een extra levertijd van 1 a 2 werkdagen. Je wordt hierover apart geinformeerd via de mail. 

Als je bestelde artikel niet in ons Nederlandse magazijn op voorraad is, wordt deze via DHL, DPD of Dachser verstuurd vanuit ons hoofdmagazijn in Denemarken. De levertijd is dan gemiddeld 2 - 3 werkdagen.

Als het artikel niet op voorraad kun je deze nog steeds bestellen. Wij zorgen er dan voor dat het er zo snel mogelijk is. We informeren je via de mail over de verwachte levertijd. Als je in dit geval niet te lang op het artikel wilt wachten heb altijd het recht de bestelling te annuleren.

Kies je ervoor om je bestelling af te halen in een van onze winkels, dan geldt er een afwijkende levertijd. Bij het product kun je per winkel de winkelvoorraad bekijken. De winkel informeert je dan over wanneer jouw bestelling klaar ligt. 

Verzendkosten

Wij tonen de verzendkosten altijd duidelijk voordat je een bestelling plaatst. Op elke productpagina vind je de beschikbare verzendopties en de bijbehorende prijzen. In de checkout worden deze kosten opnieuw overzichtelijk weergegeven, zodat je volledig inzicht hebt in het totale bedrag voordat je jouw aankoop afrondt. Afhalen in één van onze winkels is altijd zonder verzendkosten.

Retourkosten

Het is altijd gratis om artikelen in onze winkels te retourneren, maar als je het naar ons wilt opsturen, ben je zelf gedeeltelijk verantwoordelijk voor de kosten. Als je via onze site een retourlabel aanvraagt, of je besteling na verzending weigert (of niet afhaalt), brengen we hiervoor € 5,- retourkosten per pakket in rekening.

Grotere artikelen (Tv’s, zware/grote luidsprekers, enz.…) die vanwege de omvang (groter dan 175 x 78 x 58 cm) of het gewicht (meer dan 23 kg) niet geretourneerd kunnen worden via het retourlabel kunnen met een koeriersdienst door ons worden opgehaald. De kosten voor deze retourzending, of weigering na verzending van je bestelling zijn € 75,- per item/zending. Neem hiervoor contact op met de klantenservice.

Bezorging aan huis

Zodra je bestelling vanuit één van de magazijnen verzonden wordt, ontvang je een email met een “track & trace” link waarmee je op internet kunt zien waar je bestelling zich bevindt en een inschatting wanneer deze bij je aflevert.

BELANGRIJK - Wanneer je bestelling vanuit ons centrale magazijn in Denemarken wordt verzonden via DHL, kan het enkele dagen duren voordat je een trackingupdate ontvangt. Dit komt omdat je pakket onderweg naar het DHL-depot niet wordt gescand. Zodra je pakket het depot bereikt, ontvang je een update.

DHL en DPD maken geen bezorgafspraak. Als je niet thuis bent proberen zij het pakket bij de buren aan te bieden. Mocht er niemand thuis zijn op het moment van afleveren dan wordt je pakket naar het dichtstbijzijnde afhaalpunt gebracht. Je krijgt hiervan bericht via de track en trace link. 

Zendingen met een gewicht van meer dan 30 kg of zeer omvangrijke pakketten (Tv’s, zware/grote luidsprekers, enz.…) worden verzonden met een andere gespecialiseerde vervoerder, zij maken telefonisch een afspraak voor het tijdstip van aflevering. Houd voor deze zendingen rekening met een extra levertijd van 1 a 2 werkdagen. 

Afhalen in de winkel

Natuurlijk kun je je bestelling ook gedurende openingstijden ophalen bij een van onze winkels. Dit kun je tijdens het bestelproces aangeven. Je wordt dan door de winkel geinformeerd als je bestelling compleet voor je klaar ligt.

Als je bestelling op voorraad is in de winkel waar je het wil ophalen, kan dat vaak al binnen 30 minuten op dezelfde dag. Bij het product kun je de voorraad zien per winkel. We adviseren je om voor de zekerheid contact op te nemen met de winkel 

Als het artikel niet op voorraad is zorgen we ervoor dat het er zo snel mogelijk is. 

Wanneer je je bestelling in de winkel komt ophalen, laten we je graag zien en horen hoe alles werkt en mocht je vragen hebben, dan helpen we je graag verder.

B2B Bestellingen

HiFi Klubben verkoopt producten aan consumenten. Daarom behouden wij ons het recht voor om bestellingen van (buitenlandse) bedrijven te weigeren.

Machinevertaling gedetecteerd

Oeps. Het lijkt erop dat je een automatische vertaaltool gebruikt om deze pagina te bekijken. Hoewel dit handig kan zijn, kan het leiden tot onverwacht gedrag en in sommige gevallen kan de pagina instabiel of zelfs onbruikbaar worden.

Voor de beste ervaring raden we aan de vertaaltool uit te schakelen. Als je ervoor kiest om door te gaan, houd er dan rekening mee dat sommige functies mogelijk niet correct werken.