Buy & Try - 60 dagen uitproberen
BUY & TRY
PROBEER HET ZELF IN 60 DAGEN
Bij HiFi Klubben zijn we er rotsvast van overtuigd dat het leven leuker is met goed geluid. En we denken ook dat je niet meer zonder wilt als je het verschil eenmaal hebt gehoord. Daarom krijg je van ons de mogelijkheid om alles eerst thuis in je eigen woonkamer uit te proberen.
Wanneer je bij ons winkelt, krijg je 60 dagen volledige retourrecht op alle producten*, ongeacht of je ze online of in een van onze fysieke winkels hebt gekocht.
Retourvoorwaarden:
- Het product moet worden geretourneerd in nagenoeg dezelfde staat als bij aankoop.
- De retour moet plaatsvinden in de originele verpakking met al het toebehoren.
*Uitzonderingen:
- Producten die als speciale bestelling zijn geplaatst. (zoals bijvoorbeeld reserve onderdelen)
- In-ear hoofdtelefoons kunnen niet worden geretourneerd als de verzegeling is verbroken om hygiënische redenen.
- Je kunt echter altijd alle hoofdtelefoons in onze winkels proberen voordat je ze koopt.
 
Retour van TV/projectoren:
- 14 dagen retourrecht vanaf de leveringsdatum.
Als je spijt hebt van je aanschaf, lever je het artikel weer in bij een van onze winkels of je stuurt het terug naar de webshop met de link hieronder.
KLIK HIER OM EEN RETOURZENDING AAN TE MAKEN
BLACK DAYS GARANTIE
GEEN REDEN OM TE WACHTEN
Van 24 oktober tot en met 1 december bieden wij onze Black Days Garantie aan voor alle producten die bij HiFi Klubben worden verkocht.
De Black Days Garantie betekent dat als je in deze periode iets bij HiFi Klubben hebt gekocht en wij op Black Days de prijs verlagen, je naar dezelfde winkel waar je de aankoop hebt gedaan kunt gaan tot uiterlijk 1 december om het prijsverschil terug te krijgen. Neem gewoon je kassabon mee.
Heb je het product online gekocht, neem dan contact op met onze klantenservice, die je helpt met de terugbetaling.
Wij vinden dat een hele eerlijke oplossing!
Wie betaalt de retourkosten?
Het retourneren van artikelen in onze winkels is altijd gratis. Wil je artikelen echter naar ons opsturen, dan ben je gedeeltelijk verantwoordelijk voor de kosten.
Voor retourzendingen die via onze website worden aangevraagd brengen wij € 5,- per pakket in rekening. Dit bedrag wordt automatisch verrekend met het terug te storten aankoopbedrag.
Voor omvangrijke zendingen die groter zijn dan 175 x 78 x 58 cm of die meer dan 23 kg wegen, is retourzending via standaard pakketverzending niet mogelijk. In dat geval kun je via onze klantenservice een afhaling met een gespecialiseerde vervoerder aanvragen. De kosten hiervoor bedragen € 75,- per verzending.
Bovenstaande retourkosten worden ook doorberekend als je de levering na verzending weigert of niet ophaalt bij het pakketpunt.
Let op! Als je gebruik maakt van het retourlabel dat je ontvangt via het retoursysteem is de retourzending niet verzekerd. Als je liever zelf de retourzending wilt regelen, of wilt betalen voor een verzekerde zending, staat je dat vrij. Stuur in dat geval je pakket naar onderstaand adres:
HiFi Klubben Retouren 
Uiterwaardenstraat 132 
1079 CH Amsterdam 
Termijn voor terugzending
Stuur de producten zo snel mogelijk terug, maar in ieder geval binnen 14 dagen nadat je ons hebt laten weten dat je de bestelling wilt annuleren. Je bent op tijd als je de producten verstuurt voordat de termijn van 14 dagen is verlopen.
Terugbetaling
De terugbetaling wordt uitgevoerd op dezelfde manier als je betaalt hebt.
Let op, in de winkels kunnen we geen contant geld teruggeven. Het aankoopbedrag, met eventuele frankeerkosten, wordt zo spoedig mogelijk en uiterlijk binnen 14 dagen na ontbinding teruggestort op de bankrekening of creditcard waarmee de betaling bij aankoop gedaan is. We mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of jij hebt aangetoond dat je de goederen hebt teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt.
Als we een artikel retour ontvangen waarbij er aantoonbare schade of slijtage is ontstaan, bijvoorbeeld door verkeerd gebruik of als je te ver gaat in het uitproberen, dan zijn we genoodzaakt om deze ontstane schade te verrekenen met het retourbedrag.
Garantie en reparatie
Is er iets mis met je product of wil je deze laten repareren, klik dan hier voor meer informatie.
Tip: bewaar de dozen
Als je de mogelijkheid hebt hopen we dat je de dozen van je nieuwe apparatuur wilt bewaren. Dan zijn ze beter beschermd, bijvoorbeeld als je gaat verhuizen of ze laat repareren. En bewaar je aankoopbewijs – dan kun je het gratis laten repareren binnen de garantieperiode, mocht dat nodig zijn. Als je lid bent van onze klantenclub, vind je je aankoopbewijzen ook onder ‘Mijn pagina’ op onze website.
Vraag het aan de klantenservice
Heb je nog vragen over onze artikelen of retourzendingen? Neem dan telefonisch contact met ons op of stuur een e-mail. We staan altijd voor je klaar.
Klik hier voor alle contact info over de klantenservice
Onze volledige verkoopvoorwaarden vind je hier
Je kunt ook gebruikmaken van het Europees modelformulier voor herroeping om aan ons kenbaar te maken dat je van de aankoop afziet. Gebruik van dit formulier is echter niet verplicht.












