Skip to content

Levertijden, afleveren, afhalen

Levertijden

Je aankoop wordt normaal gesproken verstuurd vanuit ons Nederlandse magazijn. Als je op werkdagen bestelt voor 16:30 zal je bestelling diezelfde dag nog verstuurd worden via PostNL, de bezorgtijd is dan gemiddeld één werkdag.

Als je bestelde artikel niet in ons Nederlandse magazijn op voorraad is, wordt dit via DPD Pakketservice verstuurd vanuit ons hoofdmagazijn in Denemarken. Dit neemt doorgaans 2 à 3 werkdagen in beslag.

Bij de beschrijving van het artikel in de webshop, wordt aangegeven hoe lang de levertijd zal zijn. Let er op dat van een artikel meerdere uitvoeringen kunnen zijn en dat de levertijd niet voor alle uitvoeringen hetzelfde is. Je kunt dit zien door de uitvoering te kiezen die je op het oog hebt. De getoonde levertijd past zich vanzelf aan.

Als het artikel niet op voorraad is zorgen we ervoor dat het er zo snel mogelijk is. We informeren je dan via de mail over de verwachte levertijd. Als je in dit geval niet te lang op het artikel wilt wachten heb altijd het recht de bestelling te annuleren.

Volg je bestelling via PostNL Tracktrace

Wanneer je bestelling is verzonden ontvang je mail met daarin een link met de track en trace code om het pakket te kunnen volgen. Dit kan via  www.tracktrace.nl Je kunt hiervoor ook gebruik maken van de handige app van PostNL.

Verzendkosten

Als het totaalbedrag van je bestelling onder de € 20,- is, dan worden er verzendkosten berekend. Deze verzendkosten zijn € 5,- per geplaatste bestelling en worden automatisch in rekening gebracht en vermeld voordat je de bestelling plaatst.

Deze verzendkosten gelden voor verzending binnen Nederland en Belgie. Neem voor verzending buiten Nederland en Belgie contact op met onze klantenservice.

Afleveren

Zodra je bestelling vanuit een van de magazijnen verzonden wordt, ontvang je een email met een “track & trace” link waarmee je op internet kunt zien waar je bestelling zich bevindt en een inschatting wanneer PostNL of DPD deze bij je aflevert.

PostNL of DPD maken geen bezorgafspraak. Als je niet thuis bent proberen zij het pakket bij de buren aan te bieden. Mocht er niemand thuis zijn op het moment van afleveren dan wordt de volgende dag het pakket opnieuw aangeboden. Je krijgt hiervan een melding door middel van een kaartje in de bus. Je kunt dan ook met "nieuwe levering" zelf aangeven hoe en wanneer je het pakket aangeleverd wil krijgen. 

Zendingen met een gewicht van meer dan 30 kg of zeer omvangrijke pakketten worden verzonden met Electronic Logistics, zij maken telefonisch een afspraak voor het tijdstip van aflevering.

Afhalen

Natuurlijk kun je je bestelling ook gedurende openingstijden ophalen bij een van onze winkels. Dit kun je tijdens het bestelproces aangeven.

Als het artikel op voorraad is in de winkel waar je het wil ophalen, kan dat al dezelfde dag. We adviseren je om voor de zekerheid contact op te nemen met de winkel.

Als het artikel niet op voorraad is zorgen we ervoor dat het er zo snel mogelijk is. Je wordt in dat geval door de winkel geinformeerd wanneer je bestelling binnen is.

Wanneer je je bestelling in de winkel komt ophalen, laten we je graag zien en horen hoe alles werkt en mocht je vragen hebben, dan helpen we je graag verder.

We maken gebruik van koekjes, aka cookies, zodat je online kunt winkelen. We gebruiken ze ook om uit te vinden hoe onze website wordt gebruikt, zodat we onze site verder kunnen verbeteren. Door verder te gaan accepteer je deze cookies. Lees meer over cookies hier