Skip to content

55 producten
55 producten

    Al meer dan 100 jaar zijn tijd ver vooruit

    Denon werd in 1910 opgericht in Japan en is zijn tijd altijd ver vooruit geweest als het gaat om de nieuwste technologie voor beeld en geluid. Op het gebied van zowel stereo- als surroundgeluid lopen de producten van Denon steeds voorop en bepalen ze de toekomstige ontwikkelingen.

    Nieuwe mogelijkheden en klassieke voordelen

    In een tijd waarin we overspoeld worden door streaming, draadloze technologie, draagbare muziekmedia en snelle trends, houdt Denon vast aan betrouwbare producten met een perfecte geluidskwaliteit – binnen welke categorie of prijsklasse je ook zoekt. Ook al zit je nieuwe surroundreceiver of een ander Denon-product vol met de allernieuwste features, je kunt er altijd op vertrouwen dat dit niet ten koste van de geluidskwaliteit is gegaan.

    Intenser beeld en geluid voor iedereen

    Alle beeld- of geluidsproducten van Denon staan voor kwaliteit. Van betaalbare in-ear koptelefoons tot exotische top-of-the-line modellen, van draadloze alles-in-één iPod-luidsprekers tot zware stereoversterkers en van eenvoudige 5.1-kanaals receivers tot full-sized controlecentra die het vermogen en de functionaliteit hebben om zelfs de grootste en meest geavanceerde home cinema aan te sturen.

     

    HiFi Klubben x Denon:

    Denon en HiFi Klubben werken al bijna 40 jaar samen en dat heeft geleid tot betere producten.

    Denon en HiFi Klubben werken al sinds 1983 samen. In die tijd hebben we allebei veel veranderingen doorgemaakt, maar wat de trends ook waren: Denon is altijd synoniem geweest met kwaliteit. Net als HiFi Klubben, dat zijn klanten ook altijd het beste geluid voor de beste prijs wil geven. Achim Schulz, senior productmanager bij Denon, vertelt:

    ‘Wat HiFi Klubben zo goed maakt, zijn hun medewerkers en hun focus op kwaliteit. Dat is ook onze filosofie, wat meteen verklaart waarom Denon en HiFi Klubben al bijna 40 jaar zo’n goede match zijn.’1_DENHOME250WH_1920x1080.jpg

    Achim Schulz, die sinds 2000 bij Denon werkt, heeft regelmatig contact met de Product Director van HiFi Klubben, Jens Holst Larsen, en verkopers in verschillende landen. Een unieke situatie voor Denon, omdat de elektronicasector meestal samenwerkt met partners die hun producten niet zelf verkopen aan hun eindgebruikers. Dankzij het dealernetwerk van HiFi Klubben en hun status als importeur krijgt Denon toegang tot waardevolle feedback. En met die feedback kunnen ze nog betere producten ontwikkelen. De draadloze luidsprekers uit de Denon Home-serie is hier een goed voorbeeld van.

    ‘Het vorige model deed het al goed, maar het nieuwe heeft een echt Scandinavisch ontwerp, waar Jens en zijn team een grote rol in hebben gespeeld. Vanwege dit nieuwe ontwerp is het product ook beter te verkopen in de rest van Europa,’ zegt Achim Schulz en hij gaat door:

    ‘Je kunt ontwikkelen wat je wilt, maar zonder goede feedback kom je nergens. Ingenieurs kijken niet naar de “look and feel”. Dankzij HiFi Klubben is de Denon Home echt tot leven gekomen.’

    Nog een functie die volgens Achim voortkomt uit de feedback van HiFi Klubben zijn de Quick Select-knoppen op de voorkant van hun home-cinemareceivers. Hiermee kun je met een simpele druk op de knop je favoriete gaming- of muziekinstelling kiezen.
    Het mes snijdt aan twee kanten. Soms komt het team van HiFi Klubben met een goed idee dat Achim vervolgens voorlegt aan zijn ingenieurs. Dan weer heeft Denon een goed idee dat de productmanager bespreekt met zijn verkoopmedewerkers.

    Niet alleen HiFi Klubben viert dit jaar een jubileum. Denon levert al 110 jaar audioproducten aan verschillende generaties, dus zij weten waar ze het over hebben als het gaat om een traditie van goed geluid. In deze sector ga je alleen lang mee als je constant kwaliteit levert, en Denon heeft laten zien dat goede apparatuur nooit uit de mode raakt.

    ‘Ons doel is altijd geweest om mensen thuis een authentieke muziekervaring te bieden. De kracht van Denon ligt in innovatie en audiotechnologie, dus we zijn en blijven relevant – ook als de wereld om ons heen verandert. En alhoewel veel mensen tegenwoordig muziek luisteren op smart-apparaten, willen wij dat muziek klinkt zoals de artiest het bedoeld heeft,’ aldus Achim Schulz.3_DENPOAS1SI_1920x1080.jpg

    De senior productmanager woont en werkt in Duitsland, is verantwoordelijk voor de Europese markt en ontwikkelt producten met Japan en Australië. Dat betekent dat Achim rekening moet houden met heel uiteenlopende smaken en voorkeuren. Daarom overlegt hij regelmatig met Jens van HiFi Klubben om te kijken waar HiFi Klubben zoal tegenaan loopt. Meestal zijn ze het met elkaar eens. En dat maakt het voor Schulz gemakkelijker om zijn mensen te overtuigen.

    ‘We proberen om samen de allerbeste producten te ontwikkelen. Een product dat mooi is, gebruiksvriendelijk is en overal verkocht kan worden – en niet alleen in de landen waar HiFi Klubben actief is.’